vineri, octombrie 05, 2012

Apocalipsul după Bibliotecaru


Azi noapte am avut revelaţia pentru secolul XXI. Nu este o glumă, este ceva extrem de serios.
Aş vrea să mă ajutaţi şi să traduceţi aceste rânduri scrise de mine în toate limbile Pământului astfel încât să ajungă în mintea şi inima tuturor.
Revelaţia este următoarea.

Divinitatea

 

nu a spus

 

niciodată

 

"să ucizi".


Sigur, pare banal, dar nici nu trebuie să fie complicat. Toate religiile acestui Pământ vorbesc despre aceiaşi Divinitate. Sigur, fiecare o vede în felul lui. Această Divinitate nu a spus însă nimănui, niciodată, "să ucizi".
Eu am avut revelaţia, mi s-au dezvăluit aceste cuvinte, este rândul domniilor voastre, cei ce citiţi cuvintele Bibliotecarului, să duceţi mai departe aceste cuvinte puse în acest text. Cei ce ştiţi o limbă străină, încercaţi să le traduceţi cât mai exact, pentru că numai ele vor putea salva omenirea.

Niciun comentariu: